بازاریابی ربایشی چیست؟
بازاریابی ربایشی-تعریف خلاصه
بازاریابی ربایشی (به انگلیسی: Inbound Marketing) ارائه و به اشتراک گذاری مطالب مفید، کاربردی و ارزشمند در قالب انواع گزارش، کتابهای الکترونیکی، وبینار، ویدئوهای آموزشی، پادکست، خبرنامهها و رسانههای اجتماعی برای مشتریانی است که بدنبال کسب اطلاعات در زمینهای خاص هستند. در بازاریابی ربایشی، کسانی که نیازمند بدست آوردن اطلاعات کاربردی در هر زمینهای هستند، محور توجه و بازاریابی خواهند بود.
با توجه به فهوای عملی این متد از بازاریابی، بهتر است Inbound Marketing را بازاریابی درونگرا معنا کنیم.
ست گودین این مدل از بازاریابی را بازاریابی اجازه ای (Permission Marketing) نامیده است.
در این متد بازاریاب - که ترجیحا همان دیجیتال مارکتر است - تلاش می کند تا یک غریبه (Strangers) را به یک مروج (Promoter) تبدیل کند. در این متد بازاریاب تمام تلاشش را می کند که با پاسخ دادن به نیازهای مشتری، او را به سمت کسب و کار خودش بکشانیم. مقاله جدیدی تحت عنوان بازاریابی جنسیتی یا کشش جنسی در بازاربااستفاده ابزاری از جوانان به همت دکترمحمدحسین شعبانی به رشته تحریر درآمده است ....
- ۹۸/۰۹/۲۲
- ۱۸۵ نمایش