لویالتی-سرمایه(به صورت خلاصه)
لویالتی-سرمایه(به صورت خلاصه)
برخی مشتریان: بانک ها و موسسات مالی اعتباری خطوط هوایی شرکت های بیمه شرکت های کارگزاری بورس شرکت های لیزینگ شرکت های خودروسازی صنایع غذایی دارویی پزشکی و دندان پزشکی و…. نمو نه های آن شامل : ۱- لویالتی ویژه فروشگاه های زنجیره ای ۲- لویالتی ویژه باشگاه های ورزشی ۳-لویالتی ویژه فرهنگی و مذهبی ۴-لویالتی ویژه گردشگری تعریف لویالتی لویالتی مفهومی است که درهرکشور وفرهنگی در جهان مطرح است.لویالتی به معنای وفاداری به یک شخص، کشور، گروه و یا ملت می باشد. البته کاربرد این مفهوم بسیار وسیع است و در مورد اینکه وفاداری به چه چیزهایی را لویالتیمی نامند نظرات متفاوت می باشد. در لغت نامه آکسفرد لویالتی اینگونه تعریف میشود: کیفیت وفادار بودن به کسی یا چیزی. و لویال عبارت است از: حمایت و پشتیبانی ثابت و استوار به شخص یا نهاد. مریام وبستر،این تعریف را اضافه میکند کاربر پسند بودن مترادف لویالتی(وفاداری) است و لویالتی اغلب به عنوان کیفیت وفادار بودن در نظر گرفته می شود. تعریف لویالتی در کسب وکار: لویالتی کلید طلایی موفقیت در کسب و کاردر عصر مدرن است. کلیدی که با ایجاد احساس ارزشمندی، مشتری را بر انگیخته می کند تا به عنوان مشتری ثابت به شما وفادار باشد وشما را انتخاب کند، و عملا در یک بحران اقتصادی کسب و کار شما به یک برند تبدیل شود و در عین حال مشتریان از داشتن یک تجربه نو و لذت بخش مشعوف شوند. برنامه های وفاداری با دو هدف اصلی در کسب و کار ها شروع می شوند: • هدف اول: کسب اطلاعات مربوط به عادات خرج کردن مشتریان و علایق آنها و مراقبت از آنها • هدف دوم: ترویج لویالتی در بین مشتریان برای اطمینان از وفادار بودن و حمایت از کسب وکار شما
- ۹۸/۰۹/۱۵
- ۳۱۵ نمایش