معرفی مسیر برتر تجارت و بازاریابی_loyalty marketing(loyalty credit)

استراتژی رونق کسب و کار/مسیر های پیشرفت در بازاریابی/معرفی کامل تجارتbusiness boom strategy/thepaths to loyalty marketing/loyalty

معرفی مسیر برتر تجارت و بازاریابی_loyalty marketing(loyalty credit)

استراتژی رونق کسب و کار/مسیر های پیشرفت در بازاریابی/معرفی کامل تجارتbusiness boom strategy/thepaths to loyalty marketing/loyalty

معرفی مسیر برتر تجارت و بازاریابی_loyalty marketing(loyalty credit)

مطالب جدید پس از چهار مطلب اول قرار می گیرند.
شما با هر کسب و کار و با هر نوع فروش کالا یا خدمات می توانید از مطالب این سایت بهره مند شوید.
بهترین و پرکاربرد ترین روش های بازاریابی در این وب قرار گرفته است

بایگانی

لویالتی-سرمایه(به صورت خلاصه)

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۷ ب.ظ

 

لویالتی-سرمایه(به صورت خلاصه)

لویالتی-سرمایه(به صورت خلاصه)

 

  برخی مشتریان: بانک ها و موسسات مالی اعتباری خطوط هوایی شرکت های بیمه شرکت های کارگزاری بورس شرکت های لیزینگ شرکت های خودروسازی صنایع غذایی دارویی پزشکی و دندان پزشکی و…. نمو نه های  آن شامل : ۱- لویالتی ویژه فروشگاه های زنجیره ای ۲- لویالتی ویژه باشگاه های ورزشی ۳-لویالتی ویژه فرهنگی و مذهبی ۴-لویالتی ویژه گردشگری تعریف لویالتی لویالتی مفهومی است که درهرکشور وفرهنگی در جهان مطرح است.لویالتی به معنای وفاداری به یک شخص، کشور، گروه و یا ملت می باشد. البته کاربرد این مفهوم بسیار وسیع است و در مورد اینکه وفاداری به چه چیزهایی را لویالتیمی نامند نظرات متفاوت می باشد. در لغت نامه آکسفرد لویالتی اینگونه تعریف میشود: کیفیت وفادار بودن به کسی یا چیزی. و لویال عبارت است از: حمایت و پشتیبانی ثابت و استوار به شخص یا نهاد. مریام وبستر،این تعریف را اضافه میکند کاربر پسند بودن مترادف لویالتی(وفاداری) است و لویالتی اغلب به عنوان کیفیت وفادار بودن در نظر گرفته می شود. تعریف لویالتی در کسب وکار: لویالتی کلید طلایی موفقیت در کسب و کاردر عصر مدرن است. کلیدی که با ایجاد احساس ارزشمندی، مشتری را بر انگیخته می کند تا به عنوان مشتری ثابت به شما وفادار باشد وشما را انتخاب کند، و عملا در یک بحران اقتصادی کسب و کار شما به یک برند تبدیل شود و در عین حال مشتریان از داشتن یک تجربه نو و لذت بخش مشعوف شوند. برنامه های وفاداری با دو هدف اصلی در کسب و کار ها شروع می شوند: • هدف اول: کسب اطلاعات مربوط به عادات خرج کردن مشتریان و علایق آنها و مراقبت از آنها • هدف دوم: ترویج لویالتی در بین مشتریان برای اطمینان از وفادار بودن و حمایت از کسب وکار شما

 

 

tejarat-loyalty.blog.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی