معرفی مسیر برتر تجارت و بازاریابی_loyalty marketing(loyalty credit)

استراتژی رونق کسب و کار/مسیر های پیشرفت در بازاریابی/معرفی کامل تجارتbusiness boom strategy/thepaths to loyalty marketing/loyalty

معرفی مسیر برتر تجارت و بازاریابی_loyalty marketing(loyalty credit)

استراتژی رونق کسب و کار/مسیر های پیشرفت در بازاریابی/معرفی کامل تجارتbusiness boom strategy/thepaths to loyalty marketing/loyalty

معرفی مسیر برتر تجارت و بازاریابی_loyalty marketing(loyalty credit)

مطالب جدید پس از چهار مطلب اول قرار می گیرند.
شما با هر کسب و کار و با هر نوع فروش کالا یا خدمات می توانید از مطالب این سایت بهره مند شوید.
بهترین و پرکاربرد ترین روش های بازاریابی در این وب قرار گرفته است

بایگانی

آشنایی با مشتری مشکوک و جذب آن

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ب.ظ

مشتری مشکوک_تعریف خلاصه و آشنایی

مشتری مشکوک

 

 

 

مشتری مشکوک (Suspect Customer) یک اصطلاح در علم بازاریابی است و به کسی گفته می‌شود که امکان فروش خدمات ویا محصول مورد نظر به وی وجود دارد. به عنوان نمونه: مشتریان مشکوک پوشک بچه، کسانی هستند که بچه‌ای دارند که نیاز به پوشک دارد و کسانیکه بچه ندارد یا اینکه بچه هایشان نیازی به پوشک ندارند، مشتری مشکوک پوشک بچه به حساب نمی‌آیند.

اهمیت

    در علم بازاریابی، بازار هدف از میان مشتریان مشکوک انتخاب می‌شوند.
    مشتریان مشکوک اولین پله از نردبان وفاداری مشتریان محسوب می‌شوند.
    برندها از میان این گروه برای جذب مشتریان خود تلاش می‌کنند و تبلیغاتشان بر پایه تعریف ارزش برند برای این نوع مشتری است.
    تعیین هویت مشتریان مشکوک، به ترتیبی که آنها بیشترین نیاز به خدمات یا کالای مورد نظر را داشته باشند، یکی از نکات کلیدی فروش هدفمند و موفق به شمار می‌آید.

چگونگی جذب

تبلیغات عمومی مانند: بیلبوردها، آگهی و بولتن‌های تبلیغاتی در میان مشتریان مشکوک، یکی از روشهای جذب و تبدیل آنها به خریدار به حساب می‌آید.

بازاریابی مستقیم نیز یکی دیگر از روشهای متداول برای جذب این گروه‌است. در این روش با دست یابی به بانک اطلاعاتی مشتریان مشکوک از منابع مشخص، سعی در ایجاد ارتباط و تبلیغات هدفمند و فروش می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان برای فروش محصولات نوزادان: از بیمارستانهایی که بخش زنان و زایمان و نوزاد دارند، اطلاعات خانواده‌هایی که اخیراً دارای نوزاد شده‌اند را بدست آورده و سپس با تبلیغات هدفمند محصولات را به آنها شناسانده و فروش را انجام داد.

 

 

 

tejarat-loyalty.blog.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی